24 (тэлеканал)

Зьвесткі зь Вікіпэдыі — вольнай энцыкляпэдыі
Перайсьці да навігацыі Перайсьці да пошуку
Тэлеканал «24»
24 Group Ukraine 04.png
Краіна Украіна
Зона вяшчаньня Украіна
Створаны 1 сакавіка 2006 (13 гадоў таму)
Заснавальнік Андрэй Садавы(uk)
Уладальнік ТРК «Люкс»(uk) (Андрэй Садавы)
Кіраўніцтва Раман Андрэйка(uk)
Слоган Мяняем краіну да лепшага (па-ўкраінску: Змінюємо країну на краще)
Афіцыйны сайт www.24tv.ua

Тэлеканал «24»украінскамоўны прыватны тэлеканал Украіны, заснаваны ў сакавіку 2006 году старшынёй грамадзкага аб’яднаньня «Самадапамога»(uk) Андрэем Садавым напярэдадні абраньня мэрам Львова[1]. Ёсьць першым ва Ўкраіне кругласутачным навіновым тэлеканалам. У якасьці мэтавай аўдыторыі разглядае людзей ва ўзросьце ад 25 гадоў. На 2015 г. ахопліваў кабэльным вяшчаньнем 87% тэрыторыі Ўкраіны і меў у сваім этэры 55 перадачаў. Дадаткова вяшчае праз спадарожнік «AMOS 2»: арбітальнае разьмяшчэньне — 4° усходняй даўгаты, частасьць — 10759 мэгагэрцаў, хуткасьць патока — 30000 знакаў/сэк., выпраўленьне памылак — 3/4. На 2015 г. звыш 8 млн асобаў глядзелі тэлеканал праз спадарожнік.

Глядзіце таксама[рэдагаваць | рэдагаваць крыніцу]

Крыніцы[рэдагаваць | рэдагаваць крыніцу]

  1. ^ Вольга Гарапучык. Андрэй Садавы – украінскі палітык, за якім варта сачыць // Часопіс «Ідэя», 28 лістапада 2014 г. Праверана 12 жніўня 2015 г.

Вонкавыя спасылкі[рэдагаваць | рэдагаваць крыніцу]